اوره پتروشیمی هنگام

فهرست مطالب

اوره پتروشیمی هنگام

معرفی محصولات تولیدی و اوره پتروشیمی هنگام

 

محصولات تولیدی پتروشیمی هنگام :

پتروشیمی هنگام به‌طورعمده به تولید آمونیاک و اوره مشغول است. این محصولات به‌عنوان مواد اولیه در صنایع مختلف از جمله کشاورزی، تولید کود شیمیایی و مواد شیمیایی دیگر کاربرد دارند. واحد آمونیاک این مجموعه به بهره‌برداری رسیده و واحد اوره پتروشیمی هنگام نیز در حال تکمیل است. این کارخانه با ظرفیت تولید بالا و بهره‌گیری از فناوری‌های داخلی، به‌عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان اوره و آمونیاک در کشور شناخته می‌شود.

اوره پتروشیمی هنگام

 

اوره پتروشیمی هنگام از نوع اوره گرانول خواهد بود که برای مصارف کشاورزی و صنعتی است و در صنایع کشاورزی و غذایی کاربرد زیادی دارد ، آمونیاک تولید شده در این واحد یکی از محصولات اصلی این مجتمع محسوب می‌شود و برای صادرات از طریق اسکله اختصاصی پتروشیمی هنگام نیز ارسال می‌شود.

 

پتروشیمی هنگام در نظر دارد علاوه بر آمونیاک و اوره، محصولات جانبی دیگری از جمله دی‌اکسید کربن تولید کند که می تواند در جمله تولید نوشابه های گازدار و صنایع شیمیایی دیگر مورد استفاده قرار بگیرد .

 

واحد آمونیاک پتروشیمی هنگام:

این واحد تولید آمونیاک دارای ظرفیت تولید 726 هزار تن در سال است. فناوری تولید این واحد از شرکت‌های معتبر بین‌المللی وارد شده و بخش‌های زیادی از آن اکنون با کاتالیست‌های داخلی کار می‌کند . تکنولوژی تولید آمونیاک پتروشیمی هنگام تحت لیسانس دانمارک است. (Haldor Topsoe) شرکت هالدور تاپسو  

 

واحد اوره پتروشیمی هنگام :

اوره پتروشیمی هنگام دارای ظرفیت اسمی سالانه ای درحدود 1.15 میلیون تن است که با توجه به روندی که شاهد آن بوده ایم به زودی تولید اوره در پتروشیمی هنگام به ظرفیت اسمی آن خواهد رسید . تکنولوژی تولید اوره پتروشیمی هنگام مربوط به است و اوره این پتروشیمی تحت لیسانس شرکت سایپم تولید می شود . (Saipem) شرکت ایتالیایی   

 

اوره پتروشیمی هنگام

اوره پتروشیمی هنگام

 

 

 خرید آمونیاک پتروشیمی هنگام

پتروشیمی هنگام یکی از پروژه‌های بزرگ و استراتژیک صنعت پتروشیمی ایران است که در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه) قرار دارد که با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و استفاده از ظرفیت های منحصر بفرد خود در تولید ، توانسته نقش مهمی در تامین محصولات شیمیایی و توسعه بازار صادراتی اوره و آمونیاک ایران ایفا کند.

 

پتروشیمی هنگام دررقابت با دیگر تولیدکنندگان جهانی اوره و آمونیاک، به‌ویژه در برابر تولیدکنندگان روسیه، تلاش‌های زیادی انجام داده است. یکی از اهداف اصلی این مجتمع و دیگر پتروشیمی‌های ایرانی تقویت حضور در بازارهای بین‌المللی و ایجاد برند قوی برای اوره و آمونیاک ایران است. این راهبرد می‌تواند جایگاه ایران را به عنوان یک تامین‌کننده قابل‌ اعتماد و پیشرو در بازارهای جهانی تقویت و تثبیت کند.

 

پتروشیمی هنگام به تولید دو محصول اصلی یعنی آمونیاک و اوره می‌پردازد. ظرفیت تولید سالانه واحد آمونیاک این شرکت حدود ۷۲۵ هزار تن است که تحت لیسانس هالدور تاپسو دانمارک تولید می‌شود. همچنین ظرفیت اسمی تولید اوره در این مجتمع حدود ۱,۱۵۵ هزار تن در سال است که تحت لیسانس سایپم ایتالیا تولید می‌شود و در حال حاضر در مرحله پیش تولید قراردارد .

این مجتمع با حمایت‌های دولت و هلدینگ‌ بزرگ خلیج فارس توانسته است به پیشرفت‌های قابل‌توجهی دست یابد. تلاش‌های دولت و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان برای تأمین تجهیزات داخلی و ارتقاء سطح فناوری مورد استفاده، از جمله اقدامات حمایتی مهمی است که به بهبود عملکرد این مجتمع کمک کرده است .

 

آمونیاک هنگام

آمونیاک پتروشیمی هنگام

 

 

پتروشیمی هنگام به دلیل نقش مهمی که در تأمین مواد اولیه صنعتی و همچنین تولید کود شیمیایی دارد، جایگاه ویژه‌ای در صنعت پتروشیمی ایران و منطقه به خود اختصاص داده و به عنوان یکی از پروژه‌های استراتژیک در حوزه پتروشیمی شناخته می‌شود و

یکی از بازیگران اصلی در تولید اوره و آمونیاک ایران است و سهم قابل توجهی در صادرات این محصولات به کشورهای دیگر دارد.

 

طبق اطلاعات موجود عمده تولید این پتروشیمی در حال حاضر به آمونیاک اختصاص دارد و واحد اوره آن در مرحله پیش‌راه‌اندازی است که به زودی به تولید خواهد رسید. استفاده از تمام ظرفیت های تولید ، پتروشیمی هنگام را به جایگاهی ممتازدر بازار داخلی و خارجی خواهد رساند و این مهم کمک قابل‌توجهی به بهره وری و ارزآوری صنعت پتروشیمی ایران خواهد نمود .

 

 

  • پتروشیمی هنگام ویژگی های منحصر به فردی دارد که از میان آنها سه ویژگی بسیار مهم باعث شده است که افق این پتروشیمی بسیار روشن باشد :
  • اول اینکه پتروشیمی هنگام دارای اسکله بارگیری اختصاصی است.
  • دوم اینکه پتروشیمی هنگام تحت مدیریت مدیرعامل توانمند صنعت پتروشیمی ایران دکتر غلامرضا جمشیدی در حال فعالیت است.
  • سوم اینکه پتروشیمی هنگام با نزدیکی به تاسیسات گاز پارس جنوبی دسترسی سریع ، دایم ، فراوان و ارزانی به خوراک مورد نیاز خود یعنی گاز طبیعی دارد.

 

 

مجموعه این مسایل باعث شده است که این پتروشیمی به لحاظ بهره وری در تولید نسبت به سایر پتروشیمی های تولید کننده اوره و آمونیاک در ایران برتری داشته باشد که در نهایت منجر به ربودن گوی سبقت از دیگر رقبا خواهد شد . استفاده از فناوری بومی در جهت کاهش وابستگی در پتروشیمی هنگام باعث شده است که بیش از 90 درصد از کاتالیست‌های مورد نیاز واحدهای آمونیاک و اوره مورد نیاز خود را در داخل کشور تولید کند. همچنین بیش از 50 درصد قطعات مورد نیاز این واحدها نیز درداخل کشور ساخته می‌شود که این مساله فاکتور بسیار مهمی درکاهش وابستگی به واردات وهمچنین افزایش خودکفایی درصنعت پتروشیمی است که با مدیریت موثردکترغلامرضا جمشیدی به بهترین نحو درپتروشیمی هنگام دردستور کار قرارگرفته واجرایی شده است .

 

 

همچنین پتروشیمی هنگام تلاش کرده است تا با هم‌افزایی با دیگر پتروشیمی های تولید کننده اوره در ایران ، اوره ایران را به جایگاه ویژه‌ای در بازارهای صادراتی برساند و محصولات تولیدی پتروشیمی های ایرانی در نشریات بین‌المللی بیش از پیش به عنوان یک برند معتبر شناخته شوند و با جلب توجه به پتروشیمی های ایران منجر به افزایش تقاضای جهانی برای تولیدات اوره و دیگر محصولات پتروشیمی ایرانی شده که به این ترتیب زمینه برای گسترش فروش محصولات پتروشیمی ایران در بازارهای اروپایی، آفریقایی و آمریکای جنوبی فراهم شده است .

 

 

استراتژی و رویکرد هوشمندانه پتروشیمی هنگام دراستفاده ازتمام ظرفیت ها و متمرکز کردن توانمندی‌های داخلی و بهره‌گیری از تکنولوژی و نیروی انسانی متخصص، توانسته است این مجموعه را به عنوان یک بازیگر کلیدی در صنعت پتروشیمی ایران و جهان مطرح کند.

با توجه به موارد گفته شده بنظر میرسد خرید اوره پتروشیمی هنگام و خرید آمونیاک پتروشیمی هنگام انتخابی هوشمندانه برای خریدارانی است که تضمین کیفیت و تضمین تعهد برایشان در اولویت قراردارد ، چنانچه شما خریدارعزیز قصد خرید اوره و آمونیاک از پتروشیمی هنگام را دارید به شما توصیه می شود از طریق لینک زیر با کارشناسان پتروریت در ارتباط قرار گرفته و فرآیند خرید خود را آغاز نمایید :

 

 

موقعیت پتروشیمی هنگام

اوره پتروشیمی هنگام

 

 

فاز توسعه پتروشیمی هنگام :

برنامه‌های توسعه‌ای پتروشیمی هنگام شامل گسترش ظرفیت‌های تولیدی و به‌روزرسانی تجهیزات است. این مجموعه در حال کار بر روی فاز دوم پروژه است که تا پایان سال به بهره ‌برداری خواهد رسید. هدف اصلی این فاز افزایش تولید و بهبود کیفیت محصولات برای رقابتی قدرتمندانه در بازارهای بین‌المللی است. مدیریت این پتروشیمی به‌طور فعال در تلاش است تا ضمن افزایش توانمندی‌های داخلی، بازارهای جدیدی را برای محصولات خود ایجاد کند .

 

 

خرید از پتروشیمی هنگام بهترین گزینه برای خریداران داخلی و خارجی :

با بهره‌برداری از واحدهای اوره و آمونیاک، و برخورداری از مزایای رقابتی که پیشتر ذکر شد پتروشیمی هنگام بهترین گزینه برای خرید اوره و آمونیاک در منطقه است. افزایش بهره‌وری و تولید با ظرفیت کامل و توانمندی در انجام تعهدات ، از ویژگی‌های مهم پتروشیمی هنگام است که باعث شده قیمت‌ اوره و آمونیاک تولیدی پتروشیمی هنگام در سطح رقابتی قرار گیرد.

 

به دلیل این ویژگی‌ها، خریداران داخلی و خارجی می‌توانند با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به خرید محصولات پتروشیمی موردنیاز خود اقدام نمایند ، گروه بازرگانی پتروریت با استفاده از تمام توان خود مشاور و همراه شما در خرید از پتروشیمی هنگام خواهد بود :

 

جزیره هنگام

اوره پتروشیمی هنگام

 

موقعیت خاص لجستیک پتروشیمی هنگام :

دسترسی منحصر بفرد پتروشیمی هنگام به بازارهای جهانی :

 

دسترسی مستقیم  به آب‌های آزاد وداشتن اسکله اختصاصی صادراتی به لحاظ لجستیکی  پتروشیمی هنگام را در موقعیت منحصر بفردی قرارداده است . این موقعیت باعث می‌شود که امکان صادرات محصولات به کشورهای مختلف به راحتی فراهم باشد. موقعیت خاص لجستیکی پتروشیمی هنگام در تامین خوراک مصرفی مورد نیازاین واحد نیز به کمک آن آمده است و موجب دسترسی سریع و آسان پتروشیمی هنگام  به منابع عظیم انرژی شده است که در نهایت موجب کاهش هزینه‌های تولید و بهبود بهره‌ وری در پتروشیمی هنگام شده است .

 

 نزدیکی جغرافیایی پتروشیمی هنگام به بنادر و اسکله های صادراتی و گمرک های جنوبی کشور مانند بندرعسلویه به تسهیل در فرآیند صادرات منجر شده است ، حمل و نقل سریع و ارزان‌تر محصولات تولیدی این پتروشیمی به لحاظ  اقتصادی به نفع خریداران محصولات پتروشیمی هنگام بوده و برای این پتروشیمی یک مزیت رقابتی بزرگ به شمار می‌رود.

 

 

اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری در پتروشیمی هنگام :

پروژه پتروشیمی هنگام با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۵۳۸ میلیون یورو اجرا شده است. مدیریت این پروژه تحت لیسانس شرکت‌های معتبر بین‌المللی همچون هالدور تاپسو دانمارک و سایپم ایتالیا و در بخش‌های برنامه‌ریزی، نظارت و کنترل پروژه تحت مدیریت شرکت پروژه‌ کاران کوروش انجام شده است که نشان‌ دهنده اهمیت سرمایه گذاری و پتانسیل بالای این طرح منحصر بفرد است ، این پروژه شامل واحد آمونیاک با ظرفیت تولید ۲۲۰۰ تن در روز و واحد اوره با ظرفیت ۳۵۰۰ تن در روز است که در زمان بهره‌برداری کامل می‌تواند برای ۸۰۰ نفر به‌طور مستقیم و برای ۲ هزار نفر به‌طور غیرمستقیم اشتغال‌ ایجاد نماید .

 

این موضوع به‌خصوص برای توسعه اقتصادی و اجتماعی در منطقه عسلویه بسیار حائز اهمیت است.

 

در واقع میتوان گفت که پتروشیمی هنگام به‌عنوان یک موتور اقتصادی برای منطقه عمل کرده است ، بیش از پنجاه درصد نیروهای مورد نیاز پتروشیمی هنگام از افراد بومی منطقه استخدام شده‌اند که این مساله  به بهبود وضعیت معیشتی مردم ساکن در منطقه اقتصادی عسلویه کمک شایانی کرده است .

 

آدرس پتروشیمی هنگام

اوره پتروشیمی هنگام

 

اطلاعات آدرس و تلفن های تماس شرکت پتروشیمی هنگام :

 

آدرس دفتر مرکزی :

خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان ظفر، نبش خیابان شهید ناصری، پلاک ۲۵۵۱، برج کیان، طبقه ۹، واحد ۲، تهران، ایران

98+- تلفن: 77-91570330

ایمیل: info@hengampc.net

وب‌سایت: [www.hengampc.net](https://www.hengampc.net)

 

 

آدرس پتروشیمی هنگام :

منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی، فاز ۲ پتروشیمی، عسلویه، استان بوشهر، ایران

 

اطلاعات تماس :

98+- تلفن: 779 157 0330

ایمیل: info@hengampc.net

وب‌سایت: [www.hengampc.net](http://www.hengampc.net)

 

 

بیشتر بخوانید : خرید اوره پتروشیمی شیراز

 

استعلام قیمت و دریافت مشاوره

ارتباط سریع با کارشناس فروش پترو ریت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گروه بازرگانی پترورَیت

تمامی این حقوق برای برند پترو رَیت محفوظ می باشد. 2024

دفتر شیراز : میدان ارم – طبقه 8 ساختمان مدیریت